Vrátenie, reklamácia tovaru
U nás vrátenie tovaru nie je žiadny problém!
Vrátiť tovar bez udania dôvodu môžete do 14 dní.
Do 7 dní Vám vrátime peniaze (odo dňa doručenia vráteného tovaru).
AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU:
1. O rozhodnutí vrátiť tovar nás informujte na e-mailovú adresu shop@premiovo.sk kde uvediete Vaše číslo účtu, názov produktu a číslo objednávky.
2. Tovar zabalte do lepenkovej/kartónovej krabice alebo plastovej obálky (ak Vám v takejto obálke tovar prišiel) alebo môžete použiť pôvodný obal, v ktorom ste tovar obdržali
3. Tovar spolu s faktúrou zašlite na našu adresu:
Shipmall s.r.o., tel. +421917524110, Prologis park,Hala DC2
Dialničná cesta 2
90301 Senec
Slovakia
Reklamácia tovaru
Vadný kus výrobku? Pri splnení jednotlivých krokov je reklamácia rýchla a bezproblémová.
Na tovar platí 24 mesačná záruka. (platná na všetky produkty)
Do 30 dní vybavíme Vašu reklamáciu. Robíme všetko preto aby bola Vaša reklamácia vybavená čo najskôr.
AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCIÍ TOVARU:
1. O rozhodnutí reklamovať tovar nás informujte na e-mailovú adresu shop@premiovo.sk kde čo najvýstižnejšie uvediete vadu tovaru, názov produktu a číslo objednávky.
2. Tovar zabalte do lepenkovej/kartónovej krabice alebo plastovej obálky (ak Vám v takejto obálke tovar prišiel) alebo môžete použiť pôvodný obal, v ktorom ste tovar obdržali
3. Tovar spolu s faktúrou (ktorá slúži ako záručný list) zašlite na našu adresu:
Shipmall s.r.o., tel. +421917524110, Prologis park,Hala DC2Dialničná cesta 2
90301 Senec
Slovakia
Pozor! Za vadu nemožno považovať opotrebenie tovaru, nesprávne používanie tovaru, nevhodné ošetrovanie tovaru, poškodenie kupujúcim alebo treťou osobou alebo iný neoprávnený zásah. Bez priloženia faktúry nebude reklamácia akceptovaná.
Bližšie podrobnosti o vrátení a reklamácií tovaru nájdete v obchodných podmienkach.